Συχνές Ερωτήσεις

Παρακάτω θα βρείτε απαντήσεις σε πιθανά ερωτήματα που μπορεί να σας δημιουργηθούν κατά την περιήγηση σας στην ιστοσελίδας μας, αυτή τη χρονική περίοδο.

 

Γιατί δεν υπάρχει καλάθι αγορών στην ιστοσελίδα σας;

Η ιστοσελίδα μας δεν λειτουργεί πλέον ως e-shop ακριβώς. Συνήθως στις περισσότερες ιστοσελίδες με ανταλλακτικά είναι αρκετά σύνθετο και δύσκολο να βρεις αυτό που ψάχνεις μέσα από μια τεράστια γκάμα από ανταλλακτικά με μεγάλη ποικιλία σε μάρκες, με αποτέλεσμα να επικρατεί ένα χάος από κωδικούς. Έτσι αποφασίσαμε να κάνουμε εμείς αυτή τη διαδικασία για να σας απαλλάξουμε από πιθανά λάθη. Έτσι καταλήξαμε να στήσουμε την ανανεωμένη ιστοσελίδα μας με άλλο σκεπτικό. Ο πελάτης δεν χρειάζεται πλέον να χάνεται στους δεκάδες χιλιάδες κωδικούς που υπάρχουν από ανταλλακτικά! Το κάνουμε εμείς για εκείνον! Ουσιαστικά γίνεται η συμπλήρωση κάποιων φορμών και ανάλογα με τις πληροφορίες που θα έχουν δοθεί ,θα γίνεται η αντίστοιχη εξυπηρέτηση μέσω email, τηλεφωνικώς ή και από κοντά στο κατάστημα μας!

Αρχικά γίνεται η ζήτηση από τον πελάτη, στην πορεία η προσφορά από εμάς και τέλος αν αποδεχτεί ο πελάτης την προσφορά που θα του έχουμε δώσει, προχωράμε στην εκτέλεση της παραγγελίας.

 

Γιατί δεν υπάρχει εγγραφή χρήστη στην ιστοσελίδα; Πως θα μπορώ να βλέπω το ιστορικό των παραγγελιών μου;

Η εγγραφή χρήστη δεν είναι απαραίτητη με τον τρόπο που έχει στηθεί η ιστοσελίδα. Το ιστορικό των παραγγελιών θα μπορείτε να το βλέπεται στο email σας!

 

Που μπορώ να δω τι ανταλλακτικά έχετε;

Στην κατηγορία προϊόντα μπορείτε να περιηγηθείτε στις μάρκες των προϊόντων που παρέχουμε και μπορείτε με τα φίλτρα αναζήτησης που υπάρχουν να εξυπηρετηθείτε πιο άμεσα! Η κάθε μάρκα συνήθως περιέχει κάποιες ενδεικτικές φωτογραφίες ανταλλακτικών(θα ανανεώνεται ανά περιόδους).

Πως μπορώ να επιλέξω ένα πακέτο προσφοράς; Τι συμπεριλαμβάνουν αυτά τα πακέτα; Τι μάρκες ανταλλακτικών θα προτιμηθούν; Υπάρχει κάποιο κέρδος;

Αφού αποφασίσει ο πελάτης το πακέτο που τον ενδιαφέρει μπορεί απλώς να πατήσει το κουμπί:



Στη συνέχεια συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται με βάση το αυτοκίνητο που διαθέτει, ώστε να συλλεχθούν τα σωστά ανταλλακτικά. Τα πακέτα συμπεριλαμβάνουν ότι περιέχεται στην περιγραφή του πακέτου που θα έχει επιλεχθεί. Η προσφορά θα περιλαμβάνει δύο περιπτώσεις τιμών(εφόσον υπάρχει αυτή η δυνατότητα). Ο πελάτης μπορεί να σημειώσει στα πεδία που υπάρχουν, εάν επιθυμεί να λάβει προσφορά για πιο επιθυμητές μάρκες ανταλλακτικών. Σε περίπτωση που δεν αναφερθεί κάποια προτίμηση για μάρκα ανταλλακτικού, εμείς, θα προτείνουμε την πρώτη περίπτωση, με τιμές από ότι πιο οικονομικό μπορούμε να προσφέρουμε, και στην δεύτερη περίπτωση μια περίπτωση πιο ακριβή και πιο ποιοτική.

Φυσικά και υπάρχει κέρδος! Το πακέτο από μόνο του συμπεριλαμβάνει συνολική έκπτωση -10% στα προϊόντα που συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο

Ακόμη, εάν επιλεχθούν από το πεδίο «Επιπλέον ανταλλακτικά»(εικόνα παρακάτω) τρία επιπλέον ανταλλακτικά από τα ήδη προτεινόμενα που θα υπάρχουν:

τότε η συνολική έκπτωση φτάνει στο -15%!!   (από -10%)

Στην περίπτωση που ένα ανταλλακτικό συμπεριλαμβάνεται ήδη στο επιλεγμένο πακέτο και ξανά επιλεχτεί το ίδιο πάλι ανταλλακτικό από το πεδίο «Επιπλέον ανταλλακτικά», δεν υπολογίζετε.

Γιατί υπάρχει το αίτημα προσφοράς και στα προϊόντα/μάρκες σας; Ισχύει και εκεί η προσφορά για τα «Επιπλέον ανταλλακτικά» ;

Υπάρχει καθαρά για την περίπτωση που κάποιος πελάτης θέλει να ρωτήσει για προϊόν συγκεκριμένης μάρκας. Αν και υπάρχει ήδη το αίτημα προσφοράς μάρκας και θα ήταν καλύτερα να γίνει χρήση εκείνης της φόρμας στην προκειμένη περίπτωση:


Η προσφορά για «Επιπλέον ανταλλακτικά» και την επιπλέον έκπτωση, ισχύει μόνο στα πακέτα των προσφορών.

Η κατηγορία των προσφορών τι θα συμπεριλαμβάνει;

Σε αυτή την κατηγορία ανά περιόδους, θα μπαίνουν εκπτώσεις σε κάποιες μάρκες για μικρά χρονικά διαστήματα.